American Made (2017) – Barry Seal: Trafic în stil American review

Nu am de gând să devin critic de film, dar câte un review tot postez la filmele văzute deja. Un review de-al meu nu o să desvăluie prea mult din acțiunea filmului. Voi prefera mereu să mă opresc înainte de a se putea intui finalul filmului.

Filmul American Made – Barry Seal: Trafic în stil American, este un film interesant!

Am ales acest film întrucât văzusem pe statusul unei persoane interesante că a văzut filmul. Nu spunea nimic altceva decât că l-a văzut. Eu având apreciere pentru acea persoană am dat imediat play. Trebuie să recunosc faptul că mențiunea referitoare la faptul că filmul este ecranizarea unui caz real mi-a stârnit și mai mult curiozitatea. Pe scurt un pilot foarte bun al avioanelor de linie este cooptat de un agent CIA într-o misiune de supraveghere și recunoaștere pe teritoriile țărilor vecine Americii, dar ostile acesteia prin formele de guvernământ. Pilotul intră în contact cu mafia columbiană, cu Pablo Escobar aflat la început de drum. Protejate fiindu-i zborurile de informațiile primite de la CIA, Barry începe să transporte droguri în America. CIA se implică în loviturile de stat în acele țări, iar Barry aduce arme rebelilor. Barry ajunge curând să nu mai poată ascunde banii având geamantane întregi de dolari. Se transformă în binefăcătorul comunității în care locuiește și în motorul dezvoltării acesteia.
Barry este prins că face trafic de droguri de către autoritățile americane, iar rezolvarea este cu totul neașteptată.
Filmul prin modalitatea de prezentare un pic prea animată poate să nu fie pe placul cinefililor, dar vă îndrum să rezistați. Pe mine m-a ținut conectat la film dorința de a vedea cum autoritățile statului fac multe concesii pentru a realiza unele scopuri. Este impresionantă viața și ascensiunea acestui pilot precum și îmbogățirea lui. De menționat că el a stat la baza cartelului regelui drogurilor Pablo Escobar care a ajuns să dețină armată mai puternică decât cea a statului. Un rău mic alimentat de America, făcut mare pentru a-i face rău tot Americii prin dependența de droguri dată cetățenilor americani.

Alături de Tom Cruise în rol principal foarte bine interpretat, îi mai recunoaștem pe Domhnall Gleeson, Sarah Wright, E. Roger Mitchell, Jesse Plemons, Lola Kirke, Alejandro Edda, Benito Martinez, Caleb Landry Jones și Jayma Mays.

Recomand acest film cu acțiune, suspans și comedie. Nota de 7.2 pe IMDB îl recomandă mai bine decât o fac eu!

1 thought on “American Made (2017) – Barry Seal: Trafic în stil American review

Lasă un răspuns