Cu ATV-ul descoperi mai multe locuri !

Imi placeau foarte mult taberele la munte, unde aveai ocazia sa te bucuri de aerul ozonat si de privelistile minunate, dar ma atragea in mod deosebit linistea care era pretutindeni si cantecul pasarelelor ce se auzea dintre crengile brazilor. Imi placeau calatoriile pe traseele montane unde intalneam vai abrupte si dealuri inalte pe care le urcam cu greu, insa nici oboseala nu ma facea sa renunt la a merge cat mai departe pentru a vedea frumoasele peisaje de neuitat. Am facut multe poze si am un album intreg cu locurile care mi-au placut cel mai mult pe care il rasfoiesc si astazi pentru a retrai acele stari de bucurie care imi inundasera toata fiinta. Eram multi copii care ne inscriam in aceste tabere scolare regulat in fiecare vacanta de vara si de fiecare data mergeam in alt loc la fel de frumos care ne incanta pe fiecare si toti eram numai un zambet.

Mi s-a intamplat o data, in timp ce stateam linistit si ma bucuramo cadere de apa faina de cantecul pasarelelor, sa tresar la zgomotul ciudat ce venea de pe drumul de munte si pe care nu l-am mai auzit pana atunci. Am iesit la drum sa vad cine face acest zgomot si am ramas surprins sa vad niste masinute tare dragute, numite ATV-uri care goneau pe traseu urcand si coborand pante abrupte fara sa se rastoarne. Atunci mi-am dorit si eu sa pot calatori un pic cu aceasta masinarie ciudata, sa simt adrenalina pe care o simt cei ce sunt pasionati de asa ceva. Nu a durat mult si am ajuns si noi in baza in care se putea inchiria pentru cateva minute un ATV sau daca doreai sa faci o calatorie montana alaturi de o persoana care sa te ghideze pe traseu. Vreau sa spun ca a fost cu adevarat fascinant totul, drumul, peisajele pe care le-am putut vedea, adrenalina pe care o simteam in tot corpul. ATV-uri am vazut numai in jocurile cu ateveuri pe care le joc acasa, insa acum ma bucur ca am reusit sa calatoresc cu aceasta masinarie grozava parcurgand eu insami un traseu. Mi-am zis ca nu am sa mai ratez aceasta ocazie de a ma plimba cu ATV-ul in niciuna din taberele in care ma voi mai inscrie.

Sunt fascinat de masinutele pe care le poti conduce singur fara sa ai neaparat carnet de conducere, m-am mai inscris si la niste raliuri cu cart-uri unde am iesit de multe ori pe primul loc, insa vreau sa propun pentru curse si ATV-uri pentru ca ar fi foarte interesant o cursa de acest gen, insa nu pe o pista dreapta, amenajata frumos, ci pe un traseu montan cu multe denivelari care sa faca cursa mult mai palpitanta si sa fie o adevarata atractie pentru iubitorii de astfel de vehicule care cu siguanta se vor bucura de o asa initiativa. Acest lucru va fi o ocazie binevenita pentru copiii care iubesc masinile si care isi doresc sa invete sa conduca mici ATV-uri special create pentru ei pe care le pot intalni in parcuri unde le pot inchiria sa faca cate o tura de distractie maxima. Am observat ca s-au scos si pe piata aceste ATV-uri create special pentru copii pe care le puteti achizitiona la preturi nu chiar pe buzunarul tuturor, insa pentru cei ce isi pot permite pot face un dar de exceptie pentru cel mic.