The Mountain Between Us (2017) Muntele dintre noi review

Iată că revin cu un nou review cinefil după ce am vizionat un film. Am urmărit filmul ” The Mountain Between Us ”, o producție americană de la  Twentieth Century Fox din anul 2017. Decis fiind să respect promisiunea de la începutul anului, am ales un film pentru seara în familie. Mi-am dorit să nimeresc un film care să aducă emoție, să arate partea frumoasă a interiorului oamenilor. De asemenea puterea și magia dragostei a fost un ingredient căutat de mine când am ales filmul.

În distribuție îi întâlnim pe Kate Winslet și Idris Elba, protagoniștii rolurilor principale!

Povestea redată de film îi prezintă blocați pe un aeroport datorită iernii capricioase pe Ben Bass și Alex Martin. El doctor grăbit să ajungă la o operație, ea grăbită să ajungă la propria nuntă. Având aceeași destinație se decid să păcălească autoritățile și să plece cu un avion particular. Ghinionul face ca zborul să nu fie întrerupt de condițiile grele de zbor, ci de infarctul pilotului. Inevitabil avionul se prăbușește pe vârfurile munților înzăpeziți, departe de civilizație. Relațiile dintre 2 străin se modifică și ambii înțeleg că doar împreună pot supraviețui. Sunt expuși la multe pericole pe care le abordează cum cred ei nefiind mereu o concordanță în gândire.
Imaginile panoramice din munți, peisajele culmilor farmecă ochiul spectatorului. Viața păstrată în condiții limită de supraviețuire îi apropie sentimental pe cei doi protagoniști. Cu toate acestea fiecare are o viață proprie la care trebuie să se reîntoarcă. O viață pentru care luptă să o continue.

Așa cum am obișnuit nu o să merg cu relatarea până la capăt și nu o să dezvălui finalul. Fiecare are dreptul să decidă din acest intro dacă filmul merită sau nu văzut. Alegerea se face subiectiv întrucât fiecare om preferă un anumit gen de filme. Eu de filme pe tema luptei pentru depășirea problemelor sau despre relații și dragoste, nu o să mă pot dezice.

Cu toate că pe acest subiect au mai fost filme, eu l-am plăcut.reciez foarte bun jocul celor doi actori care și-au intrat bine în rol. De asemenea apreciez peisajele frumoase care ne sunt oferite.
Ținând cont că pe IMDB are o notă bunicică, 6,4 – tind să cred că nu o să o regretați dacă-l veți vedea.

Lasă un răspuns